پنجمین سال نشر ماهنامه مشعل مبارک باد
داکتر آرین رشاد داکتر آرین رشاد

دوست گرانقدر مصطفی روزبه!

 

پنجمین سال نشر ماهنامه وزین مشعل را خدمت شما و تمام دانش مردانی که رسا مینویسند و خستگی ناپذیر همکاری مینمایند تبریک و تهنیت میگویم.

 

روزبه ارجمند!

 

سالی که گذشت سال دستآوردهای مهم سیاسی و اجتماعی ماهنامه مشعل بود. در این سال ماهنامه با تعهد، مسوولیت و استقلال راه خویش را به پیش گشود و تلاش آن در جهت تحقق دموکراسی، مردم سالاری و وحدت نیروهای چپ در افغانستان و خارج از میهن برجسته و آشکار است و باید متذکر شد که، نقش فعال و ارزنده آن در دگرگونی های سیاسی و اجتماعی بنفع مردم و جامعه در خور ستایش بوده و راه را برای پیشرفت های اساسی و واقعی در این راستا هموار تر نمود.

 

روزبه گرامی!

 

مایه افتخار است که مشعل فروزان ما، گرمی، محبت، صلح و روشنی را از دیاران دور به هموطنان رنجدیده ما به ارمغان میبرد و گفتنی است که ماهنامه مشعل تحت مدیریت و رهبری مدبرانه شما انعکاس دهندۀ هویت تاریخی و فرهنگی و سیاسی میهن و مردم ما و معرف واقعیت ها و حقایق جامعه ماست و در طول پنج سال عمر خویش از جنجال گرایی، سطحی نگری، تقلید، گرایشها و سلیقه های نامطلوب و مبتذل برکنار بوده است.

 

رفیق عزیز!

 

سزاوار است که از زحمات و کوشش های بایستۀ شما بخاطر پخش وترویج مرام و اهداف انسانی و والای "نهضت فراگیر دموکراسی و ترقی افغانستان" تقدیر و تشکر گردد.

توفیق روز افزون شما را در خدمت به میهن از خداوند متعال خواستارم، شادابی و تندرستی همه خانوادۀ شما آرزوی ماست.

 

بااحترام

 

داکتر آرین رشاد

ریس مرکز اجتماعی و فرهنگی افغان در آیرلند

و مدیر مسوول ماهنامه "دوستی".

 

 


April 26th, 2007


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها